نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری

حسابداری شرکتتان را به ما بسپارید

سیستم حسابداری نقش بسیار مهمی در مدیریت کسب‌وکار دارد. این سیستم به وسیله‌ی ثبت، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و مالیاتی، به ما کمک می‌کند تا عملکرد کسب‌وکار را بهبود بخشیم و تصمیمات بهتری در مورد آینده‌ی آن اتخاذ کنیم.

سیستم حسابداری صبا با ارائه‌ی کدینگ استاندارد حسابداری مخصوص هر کسب و کار، به ما کمک می‌کند تا فرایند ثبت اطلاعات مالی را به طور دقیق و سازمان‌یافته‌تر انجام دهیم. سازمان‌های مختلف از شرکت‌های بازرگانی تا تولیدی، پیمانکاری و خدماتی، می‌توانند از این سیستم برای بهبود فرایندهای مالی، تهیه گزارش‌های کاربردی و اسناد مالی خود استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری

چرا نرم افزار حسابداری مالی صبا را پیشنهاد می کنیم ؟

طراحی و ساخت حرفه‌ای و کاربرپسند

نرم افزار حسابداری مالی صبا براساس سالها تجربه در تیم طراحی و توسعه پیوست، به گونه‌ای طراحی و پیاده سازی شده است که می تواند با مدلهای مختلف حسابداری تطبیق یابد، کدینگ دلخواه مالی را پیاده سازی نماید و در اندازه های مختلف اجرا شود. همچنین گزارشگیری چندلایه و منعطف در ساختاری درختی، انواع گزارشهای مالی را در اختیار حسابداران می گذارد. ساختار باز و منعطف حسابها و گزارش دهی ساده و منعطف و لایه‌ای، از دلایل شهرت نرم افزار مالی پیوست می‌باشد.

ارتباط منسجم با زیر سیستم ها دیگر صبا

کلیه نرم افزارهای مرتبط نظیر نرم افزار خزانه داری، خرید و تدارکات و ... نتیجه عملیات اختصاصی خود را به صورت کنترل شده و در قالب سند مالی به نرم افزار مالی به صورت همزمان ارسال می نمایند. این به مفهوم گزارشهای حسابداری و مالی معتبر در هر لحظه جهت مدیران و تصمیم سازان سازمان خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزارهای مالی صبا

  • گزارش‌دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان درونی و بیرونی سازمان
  • پشتیبانی از حسابداری مالیاتی و ارائه گزارش‌های قانونی مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان مدیریت نقدینگی سازمان در هر لحظه از زمان
  • پشتیبانی از حسابداری تسهیلات مالی دریافتی همراه با گزارش‌های عملیاتی مورد نیاز
  • سرعت بخشیدن به ارائه‌ی اظهارنامه‌های مالیاتی و گزارش‌های خرید و فروش فصلی

نرم افزار حسابداری مالی صبا

نسخه تک کاربره
تومان 3.5 میلیون
  • نسخه یک کاربره
سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
گروه نرم افزاری صبا ، تولید کننده نرم افزار جامع مالی و اداری صبا
مشاوره و پشتیبانی آنلاین صباسافت