سیستم ارتباط با سامانه مودیان

ارسال صورت‌حساب الکترونیک به سامانه مودیان را به صبا بسپارید

تمامی شرکت‌ها موظف به ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مودیان هستند. در نرم‌افزار حسابداری صبا تمامی ملزومات آماده شده تا با خیال راحت به سامانه مودیان متصل باشید.

نحوه کار با سامانه مودیان مالیاتی و ارسال بدون خطای فاکتورها به این سامانه از دغدغه اصلی حسابداران و کارفرمایان است. همه اشخاص برای انجام تمام مراحل ارسال اطلاعات به سامانه مودیان نیاز به سامانه مودیان دارند.

نرم افزار ارسال صورت‌حساب الکترونیک به سامانه مودیان

امکان امضاء صورتحساب با استفاده ازگواهی امضای الکترونیک (توکن سخت افزاری)

یکی از شیوه های مهم و اصولی که می توانیم برای ایمن کردن اطلاعاتمان به کار ببریم، امضای الکترونیک است که با عنوان توکن شناخته می شود. این نوع امضای الکترونیک، متدی مناسب و با اعتبار بالا است که به صورت کلی جهت ایجاد و حفظ امنیت بخش های مختلفی در شبکه، کاربردهای گوناگونی دارد. برای جلوگیری مشکلات بسیار زیاد امنیتی که ممکن است در صورت امکان دسترسی به فایل شما توسط افراد گوناگون وجود دارد پیشنهاد این مجموعه استفاده از توکن سخت افزاری می باشد .

اما در صورت تمایل و صلاحدید مجموعه و قبول ریسک های امنیتی نرم افزار سامانه مودیان صبا قابلیت ارسال صورتحساب با فایل توکن را نیز پشتیبانی می کند .

«سامانه مودیان» سامانه‌‌ای است تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور كه در آن به هر مودّی، كارپوشه ویژه‌ای اختصاص یافته و تبادل اطّلاعات میان مودیان و سازمان منحصراً از طریق آن كارپوشه انجام می‌شود. مودیان می توانند با استفاده از هرگونه سخت‌افزار یا نرم‌‌افزار اعم از رایانه شخصی، پایانه فروشگاهی، سامانه‌های ابری یا هر وسیله دیگری كه حافظه مالیاتی به آن متصل شده ‌باشد، به سامانه مودیان متصل شوند. مرجع نهایی ثبت، صدور و استعلام صورتحساب الكترونیكی، سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور می‌باشد. قوانین مرتبط با الزام به استفاده از این سامانه و تعاریف مرتبط با آن را در این نشانی مطالعه بفرمایید.

سامانه مودیان صبا سامانه‌ای است که جهت ارسال صورتحسابهای الکترونیکی کاربران سیستم جامع مالی و اداری صبا طراحی شده و امکان استخراج اطلاعات مورد نیاز سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی از نرم‌افزار صبا و ارسال مستقیم آن را به سامانه مودیان این سازمان فراهم می‌کند.

 بازدیدکنندگان عزیز توجه فرمایند که پیش‌نیاز استفاده از این ابزارها در اختیار داشتن آخرین نسخه نرم‌افزار جامع مالی و اداری صبا با زیرسیستم سامانه‌های مودیان فعال است.

راهکارها و سیستم‌های صبا برای مدیریت مالی سازمان شما

نرم افزار ارسال فاکتور فروش به سامانه مودیان

  • پشتیبانی از همه الگوهای فاکتور
  • مدیریت کالا، خدمات و مشتریان
  • مدیریت فاکتورهای فروش و ارسال به سامانه مودیان
  • مدیریت برگشت از فروش
  • ایمپورت و اکسپورت پیشرفته از اکسل
  • یکسال پشتیبانی و گارانتی رایگان
  • آموزش و استقرار رایگان

ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی به صورت مستقیم توسط مودی

ارسال اطلاعات صورتحسابهای فروش به سامانه مودیان از طریق نرم افزارهای حسابداری به صورت مستقیم انجام می شود.

ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت معتمد – با کلید مودی

ارسال اطلاعات صورتحسابهای فروش برای شرکتهای معتمد با استفاده از نرم افزار حسابداری از طریق نرم افزار و با استفاده از  API به صورت الکترونیک انجام و ارسال اطلاعات صورتحسابها توسط شرکتهای معتمد انجام می شود.

ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت معتمد- با کلید شرکت معتمد

ارسال اطلاعات صورتحسابهای فروش برای شرکتهای معتمد توسط مودی مالیاتی از طریق فایل اکسل و تکمیل و ارسال اطلاعات صورتحسابها توسط شرکتهای معتمد انجام می شود.

ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی توسط سامانه‌های دولتی

ارسال اطلاعات صورتحسابهای الکترونیکی صادر شده در شرکتهای دولتی توسط سامانه های اختصاصی انجام میشود

انواع صورتحساب الکترونیکی

حسب دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی، سه نوع صورتحساب پیش‌بینی شده است‌که عبارتند از:

صورتحساب الکترونیکی نوع اول

صــــورتحـســـــابی است دارای شـمــــــاره منـحـصـــــــر بــــه ‌فــــــرد مالیـاتـــــی با اطلاعـــــات هویتـــــــی فروشـنــــــــده و خریـــــــدار، کالا‌/خدمـــــت فــــروش رفتــــه و روش پــــرداخت آن;

صورتحساب الکترونیکی نوع دوم

صورتحســـابی است دارای شمـــاره منحصر به فرد مالیاتی با اطلاعـــات هویتـــی فروشنـــده، کالا‌/خدمت فروش رفتـــه، نحوه تسویـــه وجــــه صورتحســـاب و به صورت اختیــــاری اطلاعات هویتـــی خریدار;

صورتحساب الکترونیکی نوع سوم

رسید پرداخت وجه صادره از دستگاه کارتخوان بانکی یا درگاه الکترونیکی پرداخت دارای شماره منحصر به فرد مالیاتی که حسب مقررات اعلامی سازمان امور مالیاتی کشور، به عنوان پایانه فروشگاهی فروشنده پذیرفته شده است.

پشتیبانی سالیانه نرم افزار سامانه مودیان

تومان 9 میلیون
  •  

"(ضروری)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(ضروری)

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
گروه نرم افزاری صبا ، تولید کننده نرم افزار جامع مالی و اداری صبا
مشاوره و پشتیبانی آنلاین صباسافت